Ses nästa år då mina vänner :)

Inatt åker vi mot arlanda för att sedan bege oss mot Thailand. & fira nyår i luften.
Idag har vi packat hela dagen, uppdaterat ipoden, ätit hos farmor & farfar & snart ska vi iväg till Andreas familj för att spela bingolotto. Ska bli så otroligt skönt att komma iväg till värmen. det är typ 50 graders skillnad mot här.
Så kommer väl få en chock när vi går av flyget.
har även lagt in hur vädret är här på bloggen så mamma kan se & bli lite avundsjuk för att sedan tjata hål i huvudet på pappa så han följer med på en solresa han också. ;) Har jag rätt mamma?
Men ha det så bra alla, så uppdaterar jag mer när jag har slagit mig till ro där nere :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Lite avundsjuk är man. Du vet ju att jag hatar kyla, Önskar dig och Andreas en underbar resa, men du vet vad jag kommer att längta efter er. Nu får du hålla oss uppdaterade på bloggen. Kram på er.

2009-12-30 @ 19:06:13
Postat av: Tina

Hej! Hoppas resan har gått bra =) hörde att ni hade oflyt med Andreas pass, tur att det ordnade sig! Ha det så gott nu och sola lite åt mig med.. hihi

Kram på er!

2010-01-02 @ 08:58:36
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas ni får en supertrevlig resa, det är jag helt övertygad om :) massa kramar!

2010-01-02 @ 11:52:36
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0