Jag är bitter!

så in i helvete bitter, och vet ni varför?
Jo för jag vill ha ett körkort, men för mig är det så jävla svårt att fixa ett, Pengarna finns men tiden finns inte? & inte heller motivationen till att ta ett, Men Jag MÅSTE!
ännu värre är att på många ställen är det ett krav med ett körkort, Men vad hände med den gamla goda tiden?
Den tiden då bussen kosta 8 kronor, då buss va roligt att åka..
när bensinen kosta 7 kronor?
Nu är ingenting lätt längre, bil är svindyrt, bensin är svindyrt, buss är svindyrt, ja allt är svindyrt.
Vafan säger jag bara. Ska det va så svårt för mig att ta ett körkort? ja tydligen, önskar min gammelfarmor marianne fanns i livet som kunde dela med sig lite av hennes motivation till mig, marianne gav aldrig upp hon kämpade som en krigare. hon va över 60 år när hon fick sitt körkort, det tog henne över 10 uppkörningar att klara hennes körkort, men hon gav aldrig upp.
jag gjorde mitt teori prov en gång och misslyckades, efter det gick jag aldrig mer tillbaka, nu har lämpet gått ut så måste skaffa nytt.. vart finns människorna i mitt liv som kan ge mig lite energi och motivation?
Aja nu har jag bestämt mig igen & nu är jag så jävla bestämd att jag ska klara det här, det ska bli en intensiv kurs på 2 veckor.. så det så..


Ska gå & laga lite mat nu! hejdå

Kommentarer
Postat av: J

Jag finns här för dig gumman!

2010-04-20 @ 11:34:02
Postat av: Jenna

Du klarar det baby !

2010-04-21 @ 10:29:10
Postat av: cissi

Det klarar du hjärtat :) <3

2010-04-25 @ 17:37:09
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0