Tar en tur till örebro!

Färdig jobbat för helgen, Gårdagens jobb flöt på ganska bra ändå. Har äntligen Kunnat börjat kombinera mitt jobb med skolan.. förut tog skolan all min tid. så hann inte med något annat, men nu är jag tillbaka på jobbet, jobbar nätter & helger iaf. Har bara lite kvar den här terminen, massa roliga studiebesök osv, sen är det mycket praktik nästa termin, sen är jag färdig undersköterska..
Andreas har fått beskedet att han får stanna på sitt jobb, så framtiden ser mycket ljus ut för våran del.
För det är faktiskt inte lätt i dagens samhälle att få jobb & att komma in på sin drömutbildning, så vi har haft väldigt tur både jag & Andreas..
& jag är lycklig, väldigt lycklig just nu..


Ska in till örebro sen & kolla runt lite.. Middag på Jensens också kanske?
perfekt en söndag att fördriva tiden.

Lider med alla dom som skulle åkt utomlands nu, Johanna,Magnus,emelie & sebbe sitter på arlanda nu, de skulle åkt 07:00 imorse. Mamma & pappa med flera skulle åkt till bosnien igår, de kom iallafall iväg men det vart en bussresa istället, Mamma stannade hemma.
Så lider med alla som sett fram emot att få komma iväg & det blir inställt..
Aja till Örebro tar man sig iallafall, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0