Teori!

Idag blir det fullt med information för mig, ska först ner till körskolan för teorikurs, sen ikväll ska jag på föreläsning om diabetes. kommer snart blanda ihop körkort med undersköterske utbildningen, så mycket plugg är det..
Men jag har valt själv att ha det så här, & jag är jävligt bestämd på att jag ska klara den här terminen & att jag ska ha ett körkort innan sommarens slut..

Nästa vecka har jag massa saker att se fram emot..
Både den 4:e & den 7:e.

fick även beställa ett nytt matsalsbord, de skicka tillbaka det jag beställt innan & det kommer inte för än mitten/slutet på juni, och så länge orkar vi inte vänta. så vi klev in på eu möbler och hittade ett bord, så det kommer den 10:e Maj, ska aldrig mer handla en grej på jysk. allt man köper blir fel där.
Lägger hellre de extra slantarna på bra kvalitét.

Vart ett inlägg om allt möjligt här & allting va totalt ointressant.
Nu ska jag göra mig iordning för att komma ett steg närmre mitt körkort. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0