Ut i solen..

Tar med mig min underbara sambo ut i solen.. Han ska ut och städa bilen först & jag ska gå och duscha. sen ska vi gå till strömtorp & fika, Upptäckte att Jessica ska baka, så det får man ju bara inte missa.. Ska även hem till pappa senare där det ska grillas. Älskar grillat, älskar lukten av grillat. Måste även hämta min post som ligger hos cissan. Är nyfiken på skatten, om jag fick rest eller tillbaka?

Helgen har varit bra. Jobbade natt i fredags, & i lördags sov jag ut på dagen & så fick vi besök av johanna & Magnus på kvällen, vi åt äppelpaj med vaniljsås & kollade fotboll. Mitt mot Andreas lag,  Mitt lag vann! :)

Ne dags att börja göra sig iordning så vi inte missar solen..



Kommentarer
Postat av: cissi

Hoppas du fick tillbaka baby:))

2010-04-11 @ 22:12:06
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0