The Last Song!

Nu har även jag sett denna fantastiska film, som jag skrivit förut är jag helt svag för kärleksfilmer.
Remember me toppar också högt på listan just nu.
Har även fastnat för Greys Anatomy. Tina har alla säsonger hemma, så åker dit & lånar en efter en ;P
Hur har jag tid att kolla det när jag jobbar så mycket undrar jag då? Men på all ledig tid så har barnmorskan rekomenderat mig att ta det lugnt, så finns det något bättre än att kasta sig i sängen & slå på nån bra film eller greys avsnitt?

På tal om barnmorskan så ska jag & Andreas göra ett besök där i eftermiddag. Antar att det bara är kontroller och prover igen?  Börjar ju närma sig så nu är jag där mer tätt. varannan vecka gör vi ett besök. Och jag har aldrig gillat att gå till vårdcentralen så mycket som jag gör nu! Det är så mysigt att höra hjärtat slå på våran bebis.
Sista tiden har magen växt extremt fort, Jag har nu gått upp 5 kg ungefär. 5 kg låter kanske inte så mycket, men ni ska veta vad tungt det börjar bli, hur mycket mina fötter & ben värker. & Hur ont det börjar göra i ryggen.
Jag vill att bebis ska komma nu, det är ju bara 7 veckor kvar ungefär. Kan dom inte gå snabbare? KOM UT!


Ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu, står en stor madrass i vardagsrummet som jag sover i. & Nej mina graviditetshormoner har inte gjort så jag & Andreas måste sova i olika rum, utan han sover att bredvid mig i vardagsrummet. Känns som att bo i en etta nu när man har sängen i vardagsrummet, Anledningen till detta är att Andreas håller på att måla om vårat sovrum, Gillade hur det såg ut innan också, men vi tyckte inte det passa in med resten av lägenheten. Så fick bli beige färg där inne.

Nu ska jag börja göra mig iordning lite för snart kommer Jenna :)





Finns inte riktigt någon förklaring på hur starkt jag känner för denna person.
Hur underbart det ska bli att se dig som pappa till mitt barn. & hur lyckligt lottad jag är som fått dig.
Allting med dig & med oss känns så äkta.



Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hehe ja, den blev lite rolig :D

2010-08-14 @ 16:44:08
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0