Underbar morgon!

Vilken underbar morgon det har varit.
Emilio somnade 20:30 igår kväll & vaknade 06:00 imorse och va hungrig, han fick lite mat sen låg vi & drog oss lite i sängen till halv 8. Andreas serverade frukost & vi satt alla 3 i köket. Emilio skrattade och va glad.
Uppskattar såna mornar man har tillsammans.
Andreas gick iväg till jobbet kvart över 8, sen dess har Emilio fått ett till mål mat & nu sover han lite igen.
Har städat & plockat lite. Duschat och gjort mig iordning. & Känner mig faktiskt väldigt pigg & det hör till ovanligheten.
Idag är en bra dag också eftersom Andreas gör sista passet sen är han ledig 11 dagar.





Emilio sov gött i soffan :)




Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Härligt att vara lediga tillsammans. Lite smått avis faktiskt

2010-12-30 @ 11:28:46
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Thea

Menar du att Emilio sov i 9,5 timme i sträck?! Ammar du eller får han ersättning?



SV: Jo det är mycket bättre nu än innan. Jag kompletterar min amning med ersättning fr.o.m i förrgår kväll! Så nu vill han inte amma var o varannan timme längre - SKÖNT! Och han sover bättre på natten och jag mår bättre.

2010-12-30 @ 11:30:33
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Tina

Vilken mysmorgon =)

Jo nu är det bättre, magen har krånglat och varit lite trög bara så har haft lite småkramper hit och dit. Men det ordnar nog till sig om jag håller mig borta ifrån allt gott.. vilket inte är lätt =)

Ses sen! kram kram

2010-12-30 @ 12:17:37
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: Jenna

Va mys baby :)

Saknar er, vi får ses nästa vecka om vi inte ses innan dess.

<3

2010-12-30 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0