Koh Samet!

Nu har jag inte uppdaterat pa nargra dagar, anledningen till det ar for att vi har varit pa koh samet dar jag fatt 1 timmes oil massage for 60 svenska kronor. Har aven varit i rayong igen, varit pa ett kopcentrum, (laemtong)
Hitta lite grejer, gatt runt pa en marknad har vi gjort ocksa, sa vi har gjort lite annat an att ligga och stekt pa stranden, for det kan bli uttjatat efter ett tag,
Idag har det varit valdigt varmt & inte ett moln pa himlen. Vi har precis varit och atit och nu ska vi ga ut och ga lite.



Skulle ta kort pa "en odla" nar jag senare skulle se om man sag nagot pa kortet upptackte jag att det va 3 odlor. For det va ganska morkt och man sag bara odlan som satt pa lampan!



Vart lite yatsy,mentos och cider pa balkongen





Andreas har det gott!





Andreas & Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt ni har det =) pass på och njut ordentligt innan det är dags och komma hem till kylan här, det blir inte varmare direkt.. hehe Kram kram

2010-01-10 @ 17:44:59
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: Tina

Mysigt ni har det =) pass på och njut ordentligt innan det är dags och komma hem till kylan här, det blir inte varmare direkt.. hehe Kram kram

2010-01-10 @ 17:45:23
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0