Mae ramphueng beach!

har tagit en lang promenad idag, kande inte for att sola sa vi bestamde oss for att ga till piren, va ute och gick i 4,5 timme. varker i bade ben och fotter nu!
Igar provade jag att ata riktig thaimat. Kunde tyvar inte ta mer an 3 tuggor, sa det fick bli rostat brod istallet, jag alskar stark mat, men nar det branner pa lapparna ar det lite val starkt, magnus Hogberg hade fatt en rejal svettattack. Haha!
pa varan promenad idag fick vi se hur mycket som helst, en jatte stor manet, (sag farlig ut) en mindre manet, en dod al, en sjostjarna, fiskar, en stor skalbagge, en dod blackfisk liggandes pa stranden. haha okej oviktigt for er att veta kanske, men maste ju fa ut lite pa den har bloggen, Imorgon ska jag fa massage igen.
Har aven shoppat annu mer i laemtong, ett stort kopcenter. bowlade lite ocksa.
















Kommentarer
Postat av: Tina

Va härligt ni har det =) Maneten såg minsann farlig ut, tur att ni inte badade där. Hoppas ni har hittat en massa bra, och myst ordentligt. Snart ses vi igen, jag och syster följer med och hämtar er! Ha det så gott, och hälsa brorsan! <3 Kram kram

2010-01-19 @ 20:16:18
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: Lina

Så härliga och fina bilder :) Hoppas ni har det bra! puss

2010-01-21 @ 11:39:02
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack Lina! vi har det jatte bra, duda? hor av dig nar du ar hemma i degerfors. Puss

2010-01-21 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0