Rayong - Ban phe - Pattaya - Ban phe - Rampueng Beach

Igar var vi i pattaya och titta lite. vi ar som sagt aldrig still utan vi far och flanger hela tiden. Vill passa pa och se sig omkring medans vi ar har. Har shoppat en hel del. Men nu ar det dags att borja spara sig lite till bangkok, for antar att jag kommer shoppa massa dar ocksa.
Idag har vi varit pa Rayong Auqarium, Spelat Tennis & Badat.
Ska snart ga ner och ata lite.


Tuk tuk fran Rayong till Ban phe











Ser massa nar man ar ute och gar



och en 2 meter lang orm


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Först såg jag inte ormen men när jag fick se den är jag glad att jag inte va där. Annars har man ju varit lite avundsjuk på er. ;) Kram på er.

2010-01-13 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0