Simmat med Delfiner

Idag har vi badat,simmat,kramats och pussats med delfiner. Sa otroligt mysigt, det va en upplevelse, de kanns som gummistovlar.



Delfinen skvatter ner mig med vatten!




Andreas och jag klappar delfinen!




syns inte sa val men andreas pussar delfinen, har ingen mer bra bild an den har.




Och jag pussar delfinen. gar segt att lagga upp bilder, sa fixar mer bilder nar jag kommer hem!




Imorgon ska vi aka till en fin restaurant som heter classic forrest, och pa lordag bar det av till Bangkok!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men åh, vad avundsjuk jag blir! Ser riktigt mysigt ut=) Fina bilder, blir kul att få se mer när ni är hemma. Njut av den sista veckan ordentligt nu! Kram kram

2010-01-21 @ 17:03:21
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0