Fredag!

Som jag har längtat. Idag tar vi en shoppingtur till örebro & inhandlar lite saker till barnrummet. Kommer bli kanon & jag hoppas våran lille Emilio kommer att trivas!


Jag saknar mina vänner nu. var alldeles för längesen jag träffa allihop.
Jobbar ju 10:45 - 21:15 varje vardag och förra helgen va vi ju i göteborg. Hela dagarna är i stort sett förstörda så har inte hunnit med er riktigt.
Bara lite mer än 2 veckor så byter jag schema & får förhoppningsvis mer tid då!
Jag skulle kunna rabbla upp en hel lista vad jag saknar just nu, men antar att ni inte är ett dugg inresserade ;P





Kommentarer
Postat av: Krillehöla

Men vi är iaf intresserade av att träffa er. Måste ses snart!

2010-07-09 @ 11:57:46
Postat av: camilla

va bra! då får vi styra det :D

2010-07-09 @ 12:03:13
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; Aa det var synd men det förstår jag, tiden bara flyger iväg när man åker iväg nånstans. Dessutom ska man bara rå om varandra under en sån kärleksresa ;D Ni får komma ner en annan gång och hälsa på istället :) Tänk, nästa gång ni åker ner hit kanske ni har med er Emilio :) ÅÅ så spännande. Jag är så glad för er skull om jag inte redan har sagt det tusen gånger ;D

Puss!

2010-07-09 @ 14:48:01
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Johanna

SAKNAR DIG GUMMAN! <3

2010-07-09 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0