Övertid!

Satt på jobbet i tisdags & längtade efter helg. Igår när det va torsdag kollade jag på klockan 19:00 när jag va på jobbet och tänkte nu är det bara 2 timmar kvar tills jag får helg. Men så blidde det inte. Det vart övertid igår kväll & ett jobbpass idag med. Så min helg börjar 20:00 ikväll.
Aja skönt när det är över & gött när lönen kommer.

Så nu inväntar jag mitt arbetspass.
Prio ett i helgen är att köpa lite längre jeans shorts, Håller på att få värmeslag med långa jeans & en lite tjockare piké t-shirt. Måste tyvär ha såna kläder på jobbet. inga linnen, inga korta shorts  eller tighta kläder får användas.
Lider ni med mig nu i värmen?=)




Mest spelade låtarna hemma hos mig just nu :)

Alanis Morissette - Ironic
Eskobar - Someone new
Joshua Radin - I´d rather be with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0