Rostade mackor med jordgubbsmarmelad!

Har jag fått suget på! Kan trycka i mig 4 st utan problem. Eller jag kan inte såklart, emilio trycker 3 mackor och jag 1, men det förstog ni kanske?
Hotellet i göteborg som lura på mig denna onyttiga men goda frukost!

Hur som helst tänkte jag berätta lite mer om Göteborg, Bilderna får vänta för dom har jag inte tid med nu.
Men när vi kom fram till göteborg i lördags visste Andreas fortfarande inte vad vi skulle göra, men vi började med att shoppa vid nordstan & Avenyn. runt 4 åkte vi vidare till hotellet. Där jag hade ordnat en överraskning med champagne, jordgubbar, frukt, choklad & rosor med ett kort i där det stog att det va från mig.
så vi myste till det lite sedan sa jag till Andreas att byta om till badkläder. så vi gick ner till relaxen och badade i poolen & basta. Sen avslutade vi kvällen med Liseberg. Fick dock bara åka parisehjulet typ för det va gravidförbud på de flesta karuseller. Men vi hade det hur mysigt som helst ändå.

på söndagen började vi med att äta den efterlängtade hotell frukostbuffén. Åt för 4 st istället för 2 kan jag tillägga, Men det är ju så gott.
Gick lite mer på stan & sedan avslutades det med en middag på Jensens. På vägen hem stannade vi till vid allum och shoppade ännu mer.
Så min helg var välbehövlig för har haft det underbart efter en vecka med mycket slit.



kanske ska uppdatera er om det ni vill läsa mest.
Och det gåt framåt, blir tjockare & tjockare för varje dag, får mer & mer ont i vader & fötter.
Sparkarna känns inte bara utan dom syns även, blir som ett avtryck utan på magen, ser så mysigt ut. jag & andreas kan ligga hur länge som helst & bara kolla på min enorma mage.
Men jag mår toppen nu.
Längtar bara tills sommaren är slut & jag slutat jobba för att sedan vänta in den rätta dagen.
Längtar efter våran Emilio. Måste kolla upp lite om försäkringar och mammapenning och sånt, nån som vet något om det? Det är mycket som måste förberedas!


Hinner inte mer nu måste iväg till jobbet. men dra iväg en kommentar om rekomendationer om försäkring och hur jag lättast gör med mammapenningen och sånt.
Är inte så kunnig om allt det där än!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Fixa ett graviditets intyg från barnmorskan o sen gå till försäkringskassan och lämna även arbetsintyg, kanske någon lönerapport, och även datum till när liten är beräknad, så fixar de resten:) jag gjorde detta jätte tidigt för att slippa det senare när allt redan är stressigt o så ändå. så detta är något du kan göra när som helst! :)

2010-07-06 @ 13:49:19
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Mallan

Angående försäkringar så kan man skaffa försäkring redan nu under graviditeten OM de skulle hända något.. jag skaffa mig en sådan o den gäller även efter sen också. Jag rekommenderar starkt TRYGG HANSA. de är så trevliga o tillmötesgående och när milla kom till världen så gjorde de hembesök där de förklara punkt för punkt olika sorters försäkringar osv. Hur trevliga som helst! hoppas detta var till någon hjälp:)

2010-07-06 @ 13:53:55
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: cissi

Oh guuud vad mysigt o få se sparkarna!

Och vilken romantiker du är :) Vi måste ses snart hjärtat. Synd du jobbar så tokigt för jag saknar ihjäl mig efter dig <3

2010-07-06 @ 14:16:33
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: Teza

Ring ditt eget försäkringsbolag så kan du nog försäkra bebis redan i magen, de kostar nog inte många kr. Jag har gratis försäkring på bebis nu,, sen kan man kolla lite mer när han har kommit.

Försäkringskassan ska ha ett intyg som "steg ett" men det kan din barnmorska infa dig om eftersom det är barnmorskan du får intyget av.. Bara o skriva om de ngt mer du undrar;)

2010-07-06 @ 20:21:35
URL: http://ttee.bloggproffs.se
Postat av: Marie

Hej Cammie!

Hoppas allt är bra med er? :)



Fixa mammapenning papper nu redan så är det bara att skicka in vilka dagar du vill ha betalt när han kommer. Då slipper du det då. För då har man annat att tänka på ;) Vore kul och ses någon dag?



Kram

2010-07-07 @ 09:34:18
Postat av: camilla

Tack så mycket :)



Marie: Ja klart vi måste ses snart! Allt är bara bra med oss, hoppas det är de med er med?=)

Kram

2010-07-07 @ 09:45:11
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-07 @ 10:30:44
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0