9:e Juni

Hade en helmysig dag igår. Marie va på besök i sverige så va inne i karlskoga & tog en fika med henne på som hemma. Efter ett tag kom mamma in till karlskoga så vi åkte ner till mc donalds & köpte glass. Strosade lite i affärer också, & vet ni jag har köpt mina första mamma byxor. haha lite skumt, men de va hur sköna som helst. Tack Mamma. Köpte lite jordgubbar också som jag, magnus & andreas tryckte i oss när jag kom hem. Åkte hem till svärföräldrarna för att kolla upp internet alternativ, vårat krånglar ju så. Så vi vill ha ett nytt.
Sen skicka Lina & sa att hon va hemma och ville ut och gå, så vi tog oss en promenad.
Hur mysigt som helst. Älskar att träffa mina vänner som jag inte sett på evigheter. De tyckte även att det syndes på magen nu, och det kan jag tala om att det gör det. Så nu vet jag vad ni vill se för bilder här på bloggen. & det kanske dyker upp snart vem vet ;D

Ska snart in till karlskoga igen för en körlektion. men den börjar inte för än 2 och jag har bara skjuts vid 12. nån som vill göra mig sällskap?

Imorgon är min dag också. 22 år, börjar bli med åren nu. tyckte inte det va längesen jag va 15. & Nu är jag 22 år & ska bli mamma. det ni!

Kommentarer
Postat av: L

Vad går du på för körskola? =)

2010-06-09 @ 12:09:24
Postat av: Petra

Fin blogg du har :) och superroligt att ni ska ha barn, ett jättegrattis! :D

2010-06-10 @ 01:05:08
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0