Look at your self!



Its a lie to think that your not good enough




Vilken förebild! helt sjukt vilken kille.
förstår inte hur han kan vara så posetiv. Jag vet så många gnällspikar som gnäller över minsta lilla. (inkluderar mig själv) Men helt ärligt, om han kan klara allt det där, om han kan göra så mycket saker. då kan nog människor med 2 ben och 2 armar göra det med. Att kämpa och inte ge upp. han får varenda unge i videon att tänka om.
Denna video berörde mig och säkert 1000 andra.
en stark kille, som aldrig har gett upp! Det kallar jag viljestark!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja men jag ska ta och ringa och höra lite med dom imorn :)



Vilken kille, snacka och att ha livsglädje och vara viljestark sån skullec man ju vara..:)

2010-06-20 @ 20:54:11
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/
Postat av: Leia

fin header!

2010-06-23 @ 23:47:56
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0