Midsommar!

Har haft en kanon vecka när jag varit ledig. Träffat vänner, varit på bio, myst. varit till örebro (fick jätte fina bebiskläder av Mamma)
har dock bara hunnit med att solat 1 dag & tänkte att idag har jag all tid i världen att ligga och pressa på dagen. Tur att jag alltid har tid när det knappt är nån sol & det är jätte kallt ute.

Idag har vi lite beslutsångest & egentligen massa att göra. först till strömtorp en sväng, sen ska vi hem & äta hos familjen med ett riktigt midsommarbord. Sill & potatis. haha ja klart det kommer stå på bordet men det väljer jag bort. Så istället får jag & Andreas grillat.
Efter det ska vi titta förbi hos lite vänner.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott med grillat. :P

2010-06-26 @ 12:45:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Maria

ja det var lite otippat, men jag tror du kommer bli en toppen mamma :) Óch inte har jag sett dig med den lille magen, du får lägga upp en bild ;) Allt är bara bra här med :) kram

2010-06-27 @ 23:31:54
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0