Underbar födelsedag!

Tack för alla gratulationer.

Hade en supermysig dag igår tillsammans med Andreas. vakna upp, fick frukost & mitt första paket. i det lilla paketet låg en ring som jag viljat haft väldigt länge. En bredare, tjockare silverring med en text på.
Så nu kan man säga att vi är förlovade 2 gånger, eller bara förnyat.
Skitfin var den iallafall.
Andreas åkte iväg till jobbet en stund, så fick jag besök av Andreas mormor & morfar en kort stund.
sen kom andreas hem och vi åkte in till örebro och jag fick shoppa lite. sen avslutades kvällen med fin middag på jensens!
Skulle ha gått på bio också men min mage orkade inte det. Så bio får det bli nån annan dag!
Men Jessica & Magnus kom förbi en stund på kvällen iallafall.

Helgen blir det fullt upp. Idag ska jag ner till Emelie en stund. & imorgon ska Mamma & Pappa gratta mig. sen kan det eventuellt bli bio då istället.
Fyfan vad detaljerad jag va nu. ändå när jag läser andras bloggar tycker jag det kan va tråkigt med väldigt detaljerade bloggar, nu råkade min bli så, förlåt läsare, bilder kommer i helgen :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Du har allt en underbar och snäll kille du :) Och det är jag glad för baby! pusspusspuss

2010-06-12 @ 01:02:53
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: lovisa

Tack så jättemycket=)

2010-06-12 @ 10:53:13
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Sandra



Va härligt ! =) Rätt skönt att det är sommar så man kan gå med så lite kläder som möjligt, för även fast man kanske inte gått upp så värst så finns ju kulan där så jeans kan man feting glömma nu, haha.



Jo det går bara fint, men inga sparkar ännu.. bara massa sprattel, känns som små fiskar som sprattlar. Antar att du känner sparkar för fullt nu? Mysigt va? =)

2010-06-14 @ 10:49:19
URL: http://fruberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0