En bättre dag!

Men en tråkig dag..
Ska försöka börja packa ner lite saker snart.. står flyttkartonger lite här var, men har man mycket saker så har man. Och det är ju bara 1 vecka kvar tills vi flyttar.. ska bli så kul, så ihelgen får ja hoppas det blir en tripp till örebro och spendera lite pengar. Har en bild i huvudet hur jag vill att allting ska se ut, synd bara att jag inte vet måttet på vissa saker i nya lägenheten, Undra om man kan åka och kolla det kanske?
På fönster tex? eller där jag vill ha bänken i köket? Hmm svårt det där, behöver nog åka dit.

Idag känner jag mig iallafall lite piggare. Dock har jag spenderat dagen i sängen hittils, men har vart mycket bra på tv, repriser från igår dock. Men då fick jag offra mina program för Wallander-Vålnaden.

Ska se om jag kan börja nånstans på packningen..




Inte konstigt min färg försvann så fort. Flagna ju sönder!

Kommentarer
Postat av: Josssiiiii

tjena =) hur är läget... mamma o ja talade om dig häromdan,om halstad,de va tider de :P hoppas allt e bra med dig/er,hundra år sen ja såg dig.. ska du ut nått i helgen??? ja ska hemåt o e lite sugen :) PUSS

2010-03-30 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0