Ledig idag!

Hur skönt som helst att vara ledig..

Idag blir en lugn dag (förhoppningsvis) Ikväll ska vi träffa Johanna & Magnus iaf..
Får se vad man hittar på tills dess.. Mår inga vidare så ska vila en stund till, ska kolla om det finns nån film jag kan kolla på.

Pappa har frågat om jag vill med till Bosnien. Finns 2 platser och dessutom var det billigt.. är grymt sugen på att åka iväg. men vet inte om jag vill åka själv, har ju visserligen mamma & Pappa men ändå.. 1 vecka utan andreas har aldrig inträffat i vårat förhållande. haha
Aja får se hur jag gör :)




vore inga fel med en massage nu!!

Kommentarer
Postat av: J

Haha, då kanske det är på tiden att ni är lite ifrån varann? Haha, nejdå! :)

2010-03-19 @ 14:45:07
Postat av: camilla

haha mm kanske ;)

2010-03-19 @ 16:26:23
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0