betyg & invigning

Lektion & en fika med Sofia har jag hunnit med hittills. ska sova middag en stund nu!


Trodde aldrig jag skulle få så här bra betyg. hade satt min ribba på G. Men fick bättre i vissa kurser. Så ikväll förtjänar jag något fint på vita rum kanske? Invigning där ikväll tror jag. Ville även in till invigningen av Mediamarkt & elgiganten i örebro. Men alla jobbar ju nu när jag vill in.

Igår kollade jag på Marley and me igen, Och jag är 10 gånger mer känslig nu. Bölar till allting typ.
På tal om känslig verkar det vara fler som är det.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jag gick i k-hamn i 2 år sen så väntade jag ju Elise och gick till julen sista året..! Så sista terminen gick jag inte då jag mådde sjukt illa av att åka buss.. Så egentligen skulle jag bara ha en teremin kvar..

Så betyg har jag fått och så för de kurser jag gjort och klarat men skulle behöva plugga upp det som jag har kvar för att ha min utbildning..! Om jag nu inte måste göra om allting..!

Men hur lång är utbildningen i kga för att du ska få en undersköterska utbildning ??

2010-05-27 @ 11:09:58
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0