Dekorativt!

Hittade massa fint på dekorativt.se, skulle klicka hem 3 saker där ifrån sen när jag går in på kassan så är frakten högre än kostnaden på sakerna typ. så får nog vänta med att beställa tills jag hittat lite mer därifrån som jag vill ha så det lönar sig. Sen ska jag vänta tills jag fyller år & önska mig massa fint då istället :)


På tal om när jag fyller år, har ju planerat in en middag/fest här inom kort, så vilken helg passar mina vänner bäst? & ja du är bjuden, & du med, sen du också. & självklart får ni ta med nån vän, bror, bekant eller vad ni nu kallar det. :) Helst en helg innan 14 Juni :)


& min bror kan vara guldvärd efter att ha köpt lösvikt av filidutter åt mig. Danke!

Kommentarer
Postat av: cisssi

Du har en bra bror du! Sånt skulle Robin aldrig göra för mig. Det kan jag ju bara drömma om!



<3

2010-05-16 @ 21:56:15
Postat av: camilla

jo då cissan det skulle han allt göra ;P Snart ses vi <3

2010-05-17 @ 11:14:55
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0