Frisören!

Ska strax bege mig till frisören, färga håret lite ljusare. enda nackdelen är att jag vet inte om det kommer ta så bra på mitt hår nu, har kollat med flera som säger att det absolut inte är farligt att färga håret när man är gravid, men hormonerna gör att färgen inte tar lika lätt på håret. aja kommer väl vara orange hårig sen. skitsnyggt.
Ska passa på att plocka mina ögonbryn som jag inte gjort sen Thailand.
Aja får väl återkomma med resultat.

I veckan ska jag lägga upp bilderna på hur lägenheten blev, ska bara få upp allting på väggarna & vänta på mina nya väggtexter. känns riktigt skönt att kunna röra sig i en stor lägenhet. (Stor tjej, stor lägenhet) ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0