Kläder

Kollar igenom lite kläder på internet. Lite frustrerande är det när man kollar runt & hittar jätte mycket fina kläder. Men som sagt är det inte lika lätt nu. Köpte kläder minst 2-4 ggr i månaden förut, nu gör jag aldrig det längre. Jag vill inte bli fet. längtar redan tills jag får beställa normala kläder i min normala storlek.
Men sånt här får man leva med & jag är gladare än nånsin.

Va i örebro igår & hittade lite saker till lägenheten, 2 vasar, blommor, bordstabletter,
sen ett linne, ett par tofflor & hårspray, så kom inte hem tomhänt iallafall.
Idag vet jag inte vad det blir riktigt, ska ta med mig min sambo ut på en promenad nu sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Ja minst sagt, alla artister borde känna sig hotade;P



Grattis förresten=)

2010-05-15 @ 16:40:04
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; :) Har ingen aning om när jag kommer hem nästa gång, tror inte det blir innan den 19 juni för då ska jag på dop. Men befinner jag mig i degerfors när du har den festen kommer jag gärna :) PUSS! <3

2010-05-16 @ 16:38:32
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Teza

Kläder ja,, hmm, ja sprang runt som en galning o köpte nya bhåar osv för att mina blev för små så fort, men nu kan ja inte ens ha de ja köpte för typ 4 mån sen... Känner du frustration nu? haha vänta bara=)

2010-05-18 @ 10:40:45
URL: http://ttee.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0