Måndag!

Helgen har varit bra, i Fredags va vi hos fredrik som styrde fest, trevligt folk som man inte sett på år och dar. så även fast jag va nykter så hade jag roligt, får tacka mina flickor för det!
i lördags va jag hemma själv med godispåsen, medans Andreas va ute! :)
och igår firade vi Magnus som fyllde 23 år..

Idag har jag varit i skolan, och det känns nu att paniken börjar komma över att det snart är sommarlov och allting måste vara klart! Hur ska jag hinna med det? får riktig ångest av att jag har så mycket kvar att göra? När ska jag ha tid att ta igen det?
Jag har annat att tänka på just nu. jag håller även på med körkortet som jag mer än gärna vill ha..
Men det kommer sluta med att när jag gör tenta i skolan så skriver jag körkortsregler istället för vård saker för så mycket är det just nu.. Jag orkar verkligen inte mer snart. har även tagit på mig jobb över hela sommaren, så något lov blir det inte. ska försöka klämma in en utlandsresa i början på juni iallafall.. behöver lite ledigt nu annars blir jag väl snart utbränd.

Imorgon är en stor dag också. Ska kolla om det finns någonting där? who knows?

Har ett fullspäckat schema denna vecka.. idag var det skola, imorgon är det körskolan m.m, onsdag är det skola, torsdag är det körskola, & Fredag ska vi till stockholm..







Just ja verkar som alla jag varit i närheten av har fått ont i halsen, förlåt för det :)




Kommentarer
Postat av: josssi

Stockholmo,uhlala... va ska ni göra i storstan :)

PUSS får ses snart juh,...

2010-05-03 @ 22:34:52
Postat av: Cisssi

Nu är jag nyfiken och jag vill gärna träffa dig för information älskling! Jag har ont i halsen också, fy på dig :) Förlåt att jag inte hörde av mig idag men jobbade sen somnade jag direkt när jag kom hem och sov några timmar. Hör av dig när du har tid, du verkar ha fullt upp ;) Saknar dig. Puss

2010-05-03 @ 22:54:46
Postat av: Tina

Åh va spännande =) hoppas allt går bra!

Stressa inte ihjäl dig nu bara, tur vi ska iväg till Stockholm på fredag så du får göra lite annat än och bara plugga hela tiden =) Puss

2010-05-04 @ 07:23:14
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: cisssi

Hehe bra, säg bara till när du har tiid! jobbar imorgon o kanske torsdag men kan ju ta det på eftermiddagen =) Pusspusspusss <3

2010-05-04 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0