Snart slut.

Igår lämnade jag in 5 arbeten i skolan. Igenom stressade arbeten så hoppas inte jag behöver kompletera något, jag vill bara bli godkänd, sen har det varit så mycket runt omkring på sistone så har inte riktigt hunnit med. Men på Fredag gör vi sista dagen. Tror jag?
Ska bli så skönt. sen fortsätter jag mina studier hösten 2011 & gör sista praktik delen så är jag klar som undersköterska sen.

Igår var jag inne i örebro igen. Hittade lite porslin. 8 tallrikar, dock inte de tallrikar jag ville ha. men de här dög gott & väl så länge, en fruktskål fick även följa med mig hem.

Idag kommer nog dagen gå åt att städa lite, plocka i skåpen så jag får plats med mina nya tallrikar. jag vill egentligen ha ett fint vitt vitrinskåp någonstans i lägenheten där jag kan ha fin glas och så. Får klura lite på det där. (vill inte att det ska se för trångt ut)

Tar en dusch först!






Kommentarer
Postat av: Tina

Vad du shoppar och står i =) Mysigt!

Det är fint med vitrinskåp, ni hittar säkert något ställe. Erat vardagsrum är ju så stort! Hoppas allt är bra med dig =) kram

2010-05-25 @ 13:18:52
URL: http://ihemmetsvra.blogg.se/
Postat av: Emelie

vart går du i skolan ?? vill ju få klart min utbildning till att bli undersköterska..

2010-05-26 @ 21:59:32
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0