1 månad?

Imorgon är det den 6:e september, Vad innebär det? jo att Emilio´s beräknade födelsedatum är exakt om en månad?
Vart tog dom här 8 månaderna vägen?
Va ju & besökte BB i torsdags & kan säga att känslorna inför att bli mamma & pappa blev allt mer starkare, det känns bara mer verkligt för varje dag.


Har fått sålt på våra skinnsoffor nu, så idag va vi i Örebro & hämtade våran nya, stora, sköna soffa,
Antar att Emilio kommer lägga en & en annan spya där & göra sin mamma oxtokig, men får bju på den isåfall  :)

Helgen har förövrigt varit kanon, i fredags va vi och kollade ut soffan vi skulle ha, blev lite shopping på Marieberg också. i lördags umgicks vi med Tina & Daniel, åt på katrinedalskrogen & kollade film efter det.
Idag har vi som sagt hämtat soffan, sovit middag & lagat wok. Hur gott som helst, Älskar att mixa med nya maträtter som man inte provat innan, lika spännande varje gång man tar första tuggan. Men det smakade gudomligt :)

Våran nya soffa:

Kommentarer
Postat av: Thea

Nämen, nästan exakt en likadan soffa som jag har ju! :) Men jag valde raka armstöd och skippade den långa divanen pga liten lgh. Men den går ju att köpa till senare. ^^ Annars är det samma färg osv! Jag köpte min på EM, men jag har sett den i många affärer och den enda skillnaden på dem är typ armstöden. Vart köpte ni er? Jag fick vänta i 6 veckor på leverans. :(

2010-09-06 @ 12:56:01
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Thea

AV: Åh! Chili butikerna är så najs! :D De har äntligen öppnat en i Barkarby. Glädjeskutt! Men då är det inte alls sammalika soffa som jag har. :) Men det där monstret till soffa på Chili kan jag ju säga att jag både rullade i och drägglade över när jag letade. :P Men att klämma in den i en liten etta på 40kvm var liksom inte att tänka på. :P haha!

Jag mår bra, eller ja, psykiskt. :) Men kroppen protesterar nu i sluttampen. hu! och jag är APTRÖTT hela tiden. Imorrn blir de mvc och läkare, mäta mage, vägas, blodtryck o hela faderullan.. ska bli skönt! nu är det ju bara 2-6 veckor kvar innan liten är ute.

2010-09-06 @ 13:15:14
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Thea

SV: Ja hoppas vi får lgh SNART! Vi har BF 12/10. Pirrigt! :)

2010-09-06 @ 13:51:18
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Tora

åh jag håller med dig. Igår var det 2 månader till BF för oss, det känns overkligt att veta att om 3 månader är monstret definitivt här och jag är mamma. Tiden går snabbt o långsamt på samma gång tycker jag.



Supersnygg soffa! Är den från Chili?

2010-09-06 @ 19:09:26
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0