Roy!

Idag fick en familjemedlem lämna oss.
Hatar såna här tillfällen. Det är alltid svårt att skiljas ifrån nån man har levt ihop med.
Roy hade problem med sin höft/ben & kunde tillslut inte gå, så Idag fick han lämna oss! Det gör mig ont.
Det kommer kännas tomt utan en Roy som välkomnar mig i dörren, som skäller på mig tills jag klappar han.
Jag hade gärna velat sett Roy tillsammans med vår son, ett fint kort på en fin bebis med en fin hund, tyvärr blev det inte så. Men nu får Roy träffa Bessie!



Kommentarer
Postat av: Anonym

RIP ROY :(

2010-09-27 @ 21:34:30
Postat av: Johanna

;( <3

2010-09-27 @ 21:40:26
Postat av: sarah

nej fasiken vad tråkigt för er! :( Men nu har han ju inte ont iaf och kan leka med Bessie =)

Kramar

2010-09-27 @ 22:21:06
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0