Älskade unge!

Tränade body balance igår,Gillade det jätte mycket, är en blandning av yoga & Pilates & verkade skit bra för min kropp.
Kom hem lite efter 20:00 & min skrutt va fortfarande vaken. han somnar alltid mellan 19:00-20:00 men va vaken till lite efter 21:00. Vi gick & la oss samtidigt och vi gick upp 08:40 idag. Så underbart att få sova längre än till 07:00 varje morgon, men jag klagar absolut inte på att få gå upp 07:00, det finns dom som får vara vakna hela nätterna.
Nu är vi pigga & jag ska snart hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att få sova så länge :) Linn började inte sova hela nätter (regelbundet) förrän hon var nästan 1 år.. Man blir så avis på små barn som sover hela nätter typ direkt ;p

2011-01-20 @ 09:37:20
URL: http://emmatervo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0