kontraktet skrivet

är just nu världens gladaste person. kontraktet är skrivet! Nu ska bara besiktningen gå igenom och gör den det så är vi helt säkra husägare! Vi kan alltså bryta kontraktet vi skrivit om det visar sig vara något fel som jag antar att det inte är då det mesta i huset är nyrenoverat! Tror ni jag är glad? ;)

 

Har länge velat ha ett hus, & länge letat efter det perfekta huset, Nu är det mitt :) 
Ni som följt bloggen ett tag och ser hur mycket jag gillar inredning kanske kan förstå hur glad jag är? att få inreda på nytt :)

 

& Ser att det fortfarande är en del besökare här, glöm inte bort att jag uppdaterar på cammie.devote.se nu:)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 03:49:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0