I´m Back

Hallå alla läsare. Vilket inte är många längre när bloggen lagt nere & vart med lösenord. Från över 300 till 10-20 besökare om dagen. Men nu är jag tillbaka, har sorterat lite, tänkte jag skulle sortera mer i bloggen men orkar inte göra det nu, behåller dom viktigaste läsvärda inläggen som jag såklart själv vill spara & ha som minne.
Kommer såklart börja uppdatera igen, men inte om precis allting då bloggen kommer vara öppen för alla.
Jag är tillbaka med ny energi & Ett underbart liv. 
Allting med Emilio går jätte bra, men önskar ibland att tiden kan stå stilla, det går så fort & emilio utvecklas hela tiden, Vilket iofs är bra, men stopp ett tag, jag vill ha min lilla kramgoa glada kille såhär lite längre, börjar tänka på att om några månader kanske han inte vill sitta tyst i mitt knä och bara kramas & skratta. Emilio är nu 6 ½ månad.
Vi har hunnit gjort jätte mysiga saker under tiden bloggen varit nerlagd, Ullared & göteborg varit i badhuset (vilket Emilio uppskatta jätte mycket, så det blir fler gånger, shoppat massor, Umgåts med vänner & släkt. m.m Orkar inte ta allt som vi gjort utan nu börjar vi om & tar dag för dag i bloggen igen.
Förutom om Emilio så kommer det fortfarande vara mycket inredning i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0